Kniha návštěv
Datum | 15.04.2009 |
---|---|
Vložil | Kuba-Ella |
Titulek | :-) |
Tak ne že bych se tady do toho chtěl cpát ale jestli se Krpa ptá koho urážel tak na moji adresu taky par vět zaznělo...naštěstí mě uražký od zvířatek nebo lidí s IQ zeleniny netrápí :-)))
———
Datum | 11.07.2020 |
---|---|
Vložil | HaroldKip |
Titulek | Hey |
zelta izstradajumu interneta veikals pÄrtikas raĹľotÄji latvijÄ [url=https://lv.naraparts.de/tavex-origo/131/zelta-izstradajumu-interneta-veikals/]monero coinm zelta izstradajumu interneta veikals labÄkie interneta veikali latvijÄ[/url] neo coin usage zelta izstradajumu interneta veikals le bon coin neo zelandais
———
Datum | 11.08.2020 |
---|---|
Vložil | Bobbynor |
Titulek | New search engine 2021 |
[url=https://skoperations.site/q_demo_account.php]New search engine. - 1000 000$ [/url]
If you are just begining with investing, this is a good place to start. Here are the inquiries to ask, and also just how to invest money evade scams and bad deals in general.
<a href="https://skoperations.site/q_demo_account.php"> 1000 000</a>
Many investors think when they first commence that must invest each one of these their markdown. This isn't only unnecessarily true but also be very dangerous, if never have a trading system or the disciple to adhere to it. As you could easily wipe your whole account if job have a trading system on the spot.
———
Datum | 15.04.2009 |
---|---|
Vložil | Lukas |
Titulek | ahoj |
čau všichni,to bylo snad poprvé co jsem se na zábavě bavil a přitom nemohl pít.Takže super akce doufám že tu budou brzo fotky a snad někdy od bráchu uvidím i očekávané DVD :-)
———
Datum | 14.04.2009 |
---|---|
Vložil | Martin - THE BILLS |
Titulek | KRPA |
Nemám zapotřebí se s tebou zahazovat, tak zkus nad svým chováním tady v diskuzi popřemýšlet sám. Škoda, že jsi nebyl na zábavě, pár lidí se tam na tebe za to, co tady předvádíš, chystalo... A věř mi, že to nebyli lidi z kapely... Měj se...
———
Datum | 14.04.2009 |
---|---|
Vložil | KRPA |
Titulek | Uvedme veci na pravou miru... |
Rad bych poprosil pana MANAZeeeeRA aby mi sem na hl. stranku hodil koho ja jsem v diskuzi urazel a napadal???! Nebot se domnivam, ze jde o dalsi blud ktery si tu vymyslel jen aby nemusel priznat to co jsem napsal Inkvizitor, ze samochvala SMRDI.. :-)) atd... Diky.. PS: Verim ze jeho schopnosti jsou natolik vynikajici ze to nebude problem sem hodit!!!
———
Datum | 14.04.2009 |
---|---|
Vložil | Martin - THE BILLS |
Titulek | :-) |
Pokud se podívám na diskuze těch opravdu okolních kapel, diskutují tam většinou pouze členové kapely, domlouvají se tam na zkoušky a podobně. K tomu ta diskuze mimo jiné taky slouží. Škoda, že ti, co sem píší, na naše akce nechodí, jenom si dělají z naší diskuze chat pro zkrácení dlouhé chvíle.
A že chci vyzdvihnout a pochválit někoho z kapely? No a co? Náš nový bubeník hrál úžasně a to je prostě jasné věc :-))))
———
Datum | 14.04.2009 |
---|---|
Vložil | Martin - THE BILLS |
Titulek | :-) |
No jo no, jiné kapely si příspěvky hlídají, odsouhlasují jejich zobrazování v diskuzi. Já jsem tomu nechal volný průběh, ale budu to muset řešit. Naši fanoušci asi nemají potřebu sem psát, co jsem tak pochytil na zábavě, akce se jim líbí, ale sem do dikuze nepíší, protože je hned někdo napadne, viz. KRPA. Takže tomu tady asi udělám konec a budu to dělat tak, jak to dělají jiné kapely. Myslel jsem si, že dám prostor všem, ať sem napíší svůj názor, ale člověk se tady opravdu nic kloudného nedočte. Navíc některé příspěvky hraničí s urážkou... To jsou názor lidí, které jsem si v sobotu na zábavce vyslechnul. A bylo jich dost... Nechtěl jsem diskuzi, kde budu muset odsouhlasovat každý příspěvek, ale řekli jste si o to svým chováním sami... A samochvála? Pokud mám z akce dobrý pocit, tak to sem napíšu a čekám ohlasy i jiných, co na zábavě byli. Škoda, že sem nenapíšou ti, co za mnou na zábavě chodili, chválili bubeníka, výkon kapely a zvuk. Hodně mě to po těch všech problémech potěšilo. Když to tady přetlumočím já, berete to jako samochválu... No co už... Třeba se ti dotyční ozvou. V brzké době to tady změním...
———
Datum | 14.04.2009 |
---|---|
Vložil | Kuba-Ella |
Titulek | :-) |
Akce byla fajn :-) těch ženskejch... :-)))) Výborbý zvuk, dobra kapela, dobrý pití, spokojenost :-)))
———
Datum | 14.04.2009 |
---|---|
Vložil | Inkvizitor |
Titulek | Tak nevím |
Dobrý den, na stránkách této kapely jsem poprvé, byť téměř všechny její členy znám osobně. Ale "diskuse", to je mazec :-( Jestli přispěvatel KRPA skutečně nemá kus pravdy... Podívám-li se na weby kapel, které hrají v okolí (Novios, Melody-music apod.), je každému jasné, že do jejich diskusí ty souhlasné příspěvky píší lidé, kteří na dané akci byli, jsou spokojeni a takto to i z jejich příspěvků vyznívá. Zde mám opravdu dojem, že diskusní příspěvky řeší dva okruhy: 1. samochválu kapely 2. hašteření o zcela zavádějících věcech. Nedočtu se tady, kdo byl na zábavě nebo jiné akci a jak hrála kapela, jak se mu tam líbilo. Opravdu zde převažují příspěvky Martina nebo jiných členů kapely - samochvála smrdí. Moc divné.
———
Datum | 12.04.2009 |
---|---|
Vložil | Petr-The BILLS |
Titulek | velikonočni |
ahoj všem
souhlasim s Marťou včera super akce,Pařa zapadl do kapely skvěle,hrál famózně
velké díky agentuře AZ MUSIC za ozvučeni a těšime se na dalši spolupráci
a samozřejmě velké díky lidem kteří včera opět vytvořili super atmosféru,je radost pro vás hrát :-)))
———
Datum | 12.04.2009 |
---|---|
Vložil | Martin - THE BILLS |
Titulek | Velikonoční |
Tak včera hodně dobrá akce. Měl jsem z toho docela strach, hlavně z toho, jak kapela a hlavně Pařa zvládne ten nášup písniček, které se učil za poslední měsíc. 40 věcí za měsíc je opravdu mazec. Jenže Pařa je prostě neskutečnej!!!!!!! Hodně mě těšilo, že jsem slyšel na každém kroku, jak máme skvělého bubeníka a jak nám to parádně hraje. Tom si to neskutečně užíval a je fakt, že s ním kapela šlape úplně jinak a úplně jinak to zní. Navíc je potřeba poděkovat brněnské agentuře AZ MUSIC za super zvuk. Profíci se vším všudy. Mohu všem vřele doporučit. Domluvili jsme se na dlouhodobé spolupráci, takže se to ubírá přesně tím směrem, který jsem si přál. Občas se nějaká chybička vloudila, ale to je vždycky a převládaly spíše ty dobrá pocity.
THE BILLS je prostě parta jak má být a Pařa zapadnul víc než skvěle. Tome, jsi fakt frajer a já před tebou smekám!!!!!
Ze zábavy existuje DVD s velmi kvalitním zvukem. Nahrávala se celá zábava. DVD samozřejmě nejdřív dostane kapela, něco vyberu a pustím to sem na stránky, protože si myslím, že se opravdu není za co stydět.
A teď do mě přicmrdové!!!! Já čekám :-)))))) Krpo a spol.!!!! Kde vás mám???? :-))))))
———
Datum | 12.04.2009 |
---|---|
Vložil | pavel |
Titulek | Re: Velikonoční |
cau Marto!kolik lidi??seslo se to??
———
Datum | 10.04.2009 |
---|---|
Vložil | Martin - THE BILLS |
Titulek | Pro Pavla |
Byl bych rád, kdybys mi to napsal na mail thebills@seznam.cz. Rád si přečtu, co na kapele lidem vadí. Snažím se dělat pro kapelu maximum a zlepšovat co se dá. Klidně něco změníme, pokud to bude ku prospěchu věci. Zůstane to samozřejmě mezi námi... Díky :-)
———
Datum | 10.04.2009 |
---|---|
Vložil | pavel |
Titulek | Martovi |
preji vam at vam to hraje a super to ani byt nemusi-vzdyt to je Rockerina!je spousta veci ktere se mi kolem vasi kapely taky moc nelibi ale hrnout to tady na stranky neni fer a veci to stejne nepomuze!pak se k tomu pisi jen jaloviny!vzdycky bude jedna strana vychvalovat a druha hledat chyby.nekteri tady pisou o Sumarich,vzdyt v podstate to jsme vsichni co jsme kdy hrali.a kdo chce super kvalitu tak musi nekam jinam a ne za 50 vstup!!!to ale nekterym nevysvetlis.je tu reseni:at nechodi a neotravuji!!!
———
Datum | 10.04.2009 |
---|---|
Vložil | Martin - THE BILLS |
Titulek | Pro všechny |
Nepoužívejte prosím tlačítko ODPOVĚDĚT, pište jeden příspěvek za druhým. Pak je to tu značně nepřehledné. Přestaňte prosím na této diskuzi řešit Miru Metznera, který s námi nemá nic společného. Jak to tak vidím, budu muset s touhle diskuzí něco udělat, kdo se tady tím má pořád přehrabovat :-(
Pavle, díky za objektivní hodnocení kapely. Konečně nějaký názor, který sem patří. Já to beru, kluci jsou muzikanti, nezpívají špatně. Ale není to ideální. Asi se do toho taky zapojím :-)))) Ne, sranda...
Delší dobu jsme měli problémy se zvukařem, teď už se mi to snad podařilo vyřešit. Je pravda, že kdo si tohle všechno nezkusil, může těžko hodnotit.
Za dvě hoďky vypukne ještě zkouška jako generálka na zábavku. A zítra hurá na to :-) Místo drbů tady na diskuzi se radši všichni seberte a dojděte na zábavu do Krumsína!!!!!!
———
Datum | 10.04.2009 |
---|---|
Vložil | pavel |
Titulek | asi pro vsechny co prispivaji |
tyto stranky slouzi Kapele,ne k pretrasani soukr veci lidi na okr.Prostejov.Je mi lito Martu,ze musi cist a odpovidat nekdy az uchylnym prispevkum!!Kdo hraje v kapele a nebo ne je vec jen jejich!Kde a kdy take,proto se primlouvam piste jen to co opravdu PRISPIVA do debaty a venkovske drby si schovejte na naves!!dekuji!!!!
———
Datum | 09.04.2009 |
---|---|
Vložil | Evka |
Titulek | :) |
kdyby mira nedělal prusery a každyho nezatahl do sraček,pak by nemuselo vznikat to co vzniká teď.Jinak Pavle nechápu proč hážeš hnuj na Boru.Bora je šikovnej a snaží se a rozhodně aspoň narozdil od miru neplete texty a nedostane kapelu do pruseru.
Na to aby na ně pak někdo vletěl s tim že mira někomu něco slibyl nebo nějaky prachy na to neni nikdo z kapely zvědavej.A to jestli mira s nima bude zpivat nebo ne záleží čistě jen na domluvě kapely.Ale když se pak donáší určité věci tak se jim ani nedivim že si to rozmysleli.A navic na Mirovo slibování krmení kecama není apsolutně n ikdo zvědavej.Když se ti tak líbí jakej je teda podle tebe muzikant tak si snim založ kapelu a usoudíš sám že to nemá smysl a ostatní mají pravdu.Samozdřejmě je to tvuj názor,ale mira prostě zpěvák ani muzikant ne-e-e-ni.
———
Datum | 09.04.2009 |
---|---|
Vložil | David |
Titulek | pro Evcu |
Eviku toto není ale vubec tvoje věc.
———
Datum | 09.04.2009 |
---|---|
Vložil | pavel |
Titulek | Re: :)Evka |
Jakej hnuj-umis cist????Asi nerozlisujes zpev a zpev!!O kytare neni debat!!Pokud budou lidi jako ty psat blaboly,pak at se Marta nedivi na nektere reakce!!A pokud myslis ze Mira neni muzikant,pak ti nemam co psat!Pises tady o nejakejch srackach a nevis NIC!!Ale chapu ze jsi nakrmena POVESTMA,ale ja se bavil o muzice,ktere ty evidentne nerozumis!!
———
Datum | 09.04.2009 |
---|---|
Vložil | pavel |
Titulek | Re: Re: :)Evka |
mozna by bylo dobre kdyby jsi napsala kdo je pro tebe muzikant a kolika jsi prosla kapelama,treba pak smeknu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
———
Datum | 10.04.2009 |
---|---|
Vložil | Libuška |
Titulek | Re: :) |
Naprosto souhlasím s Evkou. Mirek je nenapravitelný v tom, že všude za kapelu naslibuje a naobjednává nejnemožnější hovadiny a průser potom spadne na hlavu kapely, protože on to jen slíbí a objedná a platit anebo konat co on sjednal má někdo jiný. Ta jeho velkohubost, vychloubačnost a megalomanie už přivedla do průserů mnoho lidí a kapel. Takže jej bych napsala velkými písmeny na černou listinu a všechny kapely bych před ním důsledně varovala.
———
Datum | 10.04.2009 |
---|---|
Vložil | pavel |
Titulek | Re: Re: :)libuska |
Otazka byla:Mira muzikant nebo ne!!Vas proste bavi starat se v HO...!Reaguj na konkretni otazku!Nikdo tady netvrdi ze Mira je prinos.Jen jsem nemohl stravit ze nekdo tvrdi ze neumi zpivat a ze neni muzikant!Snad si uz damy konecne prectou o cem tu pisu!!diky!!A ver ze na listinu ho psat nemusis,vsichni ho znaji jako muzikanta i s jeho prusery!!
———
Datum | 10.04.2009 |
---|---|
Vložil | Rada |
Titulek | Re: Re: Re: :)libuska |
Já bych si raději nepletl pojmy muzikant a šumař. Míra je spíš šumař, protože zná jen pár akordů a má trochu sluch a jinak nic, ale když je to podle vás muzikant, tak já vás u toho nechám. Já mám na muzikanta trochu jiná kritétia a do těch se mi nevejde.
———
Datum | 10.04.2009 |
---|---|
Vložil | pavel |
Titulek | Re: Re: Re: Re: :)libuska |
pak by me opravdu zajimal tvuj nazor na kapelu Bills-ti se do TVYCH kriterii vlezou???Pokud je totiz Mira sumar,pak se bojim co napises o nich!?
———
Datum | 10.04.2009 |
---|---|
Vložil | Rada |
Titulek | Re: Re: Re: Re: Re: :)libuska |
Tak to si raději nechám pro sebe, protože byste mi ještě za můj názor všichni nadávali. Raději no comment. :-)) Nezlobte se :-))
———
Datum | 10.04.2009 |
---|---|
Vložil | pavel |
Titulek | Re: Re: Re: rada |
a to je ta chyba-vsichni resi Miru,kterej s nima nehraje a ke kapele nic kloudnyho!kazdemu se jejich hrani libit nemusi,tak proc by ti meli nadavat-proto to je debata!kazdej kdo trosku okusil hrani na teto urovni vi co to obnasi,a kdyby to bylo vse na 100%,tak by nehrali po zabavach:nemyslis?jen je potreba to komentovat rozumne!ostatne pohnojit to umi kazdej a vetsinou ten kdo nedokazal ani co oni-dat dokupy kapelu a vylezt pred lidi!!!muj nazor je ze je to zabavovka v poho,kde muzika prevysuje zpevy!!!!
———
Datum | 09.04.2009 |
---|---|
Vložil | Martin - THE BILLS |
Titulek | Pro Pavla |
Nezbývá než souhlasit...
———
Datum | 09.04.2009 |
---|---|
Vložil | Martin - THE BILLS |
Titulek | Pro Pavla |
Jo, to je objektivni příspěvek, tohle beru. Nevím, kteří členové kapely jsou velkohubí a kde co vykládají, i když tuším... Ne o všem vím, to je pravda, ale něco se ke mně občas donese. Víš jak... Každej si myslí, že právě on je ten nejlepší, ale je pravda, že trošku sebekritiky neuškodí. Ale já tady tvrdím od začátku, že nejsme žádné hvězdy, ale dobrá zábavová kapela. Já jsem strašně rád, že se kapela dala znovu dohromady a má chuť makat a zkoušet. Není to perfektní a možná nikdy nebude, kdo ví... Ale kapela maká, pravidelně zkouší a třeba to jednou perfektní bude. Jinak díky za příspěvky, které jsou objektivní a mají hlavu a patu.
———
Datum | 09.04.2009 |
---|---|
Vložil | pavel |
Titulek | Re: Pro Martu |
V kazdem pripade nepretrasat veci na netu-dela to jen zlou krev!Pak kdyz ctu prispevky toho Krpu,mam dost ale je fakt ze vyjadrit se muze kazdej a mazat to nema cenu.Ti normalni si to preberou.A nikdy to neni IDEAL.Jsou veci ktere nezmenis a to plati i o lidech.Kdo muziku nedelal vi HO....!
———
Datum | 09.04.2009 |
---|---|
Vložil | Martin - THE BILLS |
Titulek | Pro Janu |
Neboj, zase to bude super akce. Loni to bylo taky fajn, když jsme tam hráli v srpnu. V Krumsíně chodí na kapelu hodně lidí a vždy udělají skvělé publikum a hudba se líbí. Pak čtu na netu, že je všechno špatně. Tak nevím, připadá mi to jako cílený útok na kapelu od lidí, kteří neví, o čem mluví. Nezlobte se na mě... V kapele jsou dobří muzikanti a umí i zpívat. Zvláštní je, že když hraje a zpívá Bora v THE BILLS, je to špatně. S Arestama je to ale ten nejlepší kytarista a zpěvák. Zamyslete se nad sebou, než sem něco napíšete.
Kapela hrát bude, ať se vám to líbí nebo ne :-))))
Pavle, pokud se někomu nelíbí, jak kapela hraje a zpívá, tak ať na naše akce prostě nechodí. Jednoduchá věc. Tím předchozím příspěvkem jsem chtěl říct, že naživo je hudba dobrá. Foťák to prostě zkreslí jak hrom. Mrkni na youtube, kde někdo točí mobilem nebo foťákem třeba Kabáty. Hnus fialovej a přitom je to nejlepší kapela u nás. Cílem sekce s videem je ukázat, jak vypadá kapela naživo, jaká byla na akci atmosféra. Až budu chtít ukázat, jak zkapela opravdu hraje, vezmu si zvuk z mixu. Já nevím, že to neumíte pochopit. Je to pořád dokola...
———
Datum | 09.04.2009 |
---|---|
Vložil | pavel |
Titulek | Re: Pro Martu |
Ty jsi nepochopil me!Nehodnotim klipy,protoze o tom neco vim.Mozna min vychvalujte jak to slape,pak lidi nebudou zadat 100%!Bora je kytarak ale urcite ne zpevak.Divej se na veci trosku rozumneji.Urcite se nemate za co stydet,jen kdyby nekteri clenove kapely nemeli velkou hubu,coz ty ani nevis,pak se to odrazi v tech prispevcich!!A v arestech se i ted vzpomina na Ladu Rusa a jeho zpev,tak ze mylna informace,ze je tam hvezda!
———
Datum | 09.04.2009 |
---|---|
Vložil | Jana Malátová - Plumlov |
Titulek | Hodová v Hamrech |
Koukám že hrajete hodovou v Hamrech? Škoda, bývala to super akce.
———
Datum | 09.04.2009 |
---|---|
Vložil | Martin - THE BILLS |
Titulek | KRPA |
A proč nám to říkáš? To po tobě taky nikdo nechce. Diskotéka to bohužel není, té se v Krumsíně nedočkáš :-)))))
———
Datum | 09.04.2009 |
---|---|
Vložil | pavel |
Titulek | Re: Martin |
souhlasim s tebou v tom ze na zivo to je o necem jinem ale s tim zpevem asi ne!opravdu kvalitni zpev by vam pomohl-ten tomu chybi!je to nazor spousty lidi co vas slyseli.to neznamena ze vam Miru doporucuji!!!
———
Datum | 09.04.2009 |
---|---|
Vložil | KRPA |
Titulek | Re: KRPA |
No ja jen tak, aby jsi nebyl zklamany :-) kdyz me tam neuvidis!!!
———
Datum | 08.04.2009 |
---|---|
Vložil | KRPA |
Titulek | Zabavka... :-/ |
Ja jen, ze tam rozhodne neprijdu!!!
———
Datum | 08.04.2009 |
---|---|
Vložil | Petr-The BILLS |
Titulek | :-))) |
čau všem
Já jen za sebe mužu řict,že se docela bavim,myslim že mediálni kampaň kolem kapely je větši než kolem českych fotbalistu :-)))
Co se tyka Miru Metsnera,tak je jasny že vždy byl,je a bude muzikant a hlavně rororoker:-),ale s kapelou The Bills neměl,nemá a nebude mět nic společnyho to má kapela už dávno probrany.
Ohledně videa,hele Marťo dej tam prosïm velkej nadpis TOČENO FOŤÁKEM OMLUVTE KVALITU NEDOKONALÉHO ZVUKU !!!!!! jinak to ty lidi snad nepochopi :-))))))))))
Taky všechny zvu na velikonoční do Krumsina,mějte se fajn a NESPEKULUJTE :-)
čau Petr
———
Datum | 08.04.2009 |
---|---|
Vložil | Martin - THE BILLS |
Titulek | Moc hezky |
Hezky se nám to tady rozjelo. Opakuji, co jsem tady už jednou řekl. Nelze posuzovat kapelu dle videa, které je natočené z foťáku. Jste jak blázni. Jde o to ukázat image kapely, jak vypadá a jak vystupuje. Tak prosím nehodnoťte podle toho kapelu a ani nikoho neodsuzujte. Zkuste přijít na zábavu, poslechnout si kapelu naživo a potom kritizujte.
Kapela hraje kvalitní zabavovou muziku, neřadíme se mezi žádné hvězdy. Každou akci si užíváme a myslím, že hudba je dostatečně kvalitní na to, abychom s tím mohli ven.
Pro všechny tady ještě jednou oficiálně opakuji!!!! Mirek Metzner nemá s kapelou THE BILLS nic společného, nezpívá s ní a ani s ní nehraje. Nechápu, jak na to kdo přišel a co to tady rozšiřujete za fámy. Jako manažer kapely bych o tom musel vědět. Žádnou změnu kapela prozatím neplánuje. Není k tomu ani důvod. Nepotřebujeme zpěváka. Všichni kromě bubeníka zpívají, čímž se může málokterá kapela pochlubit :-))
Pokud chcete ještě něco vědět, klidně se dotazujte. Rád odpovím. Aspoň tak zamezíme fámám typu SLYŠELA JSEM a JEDNA PANÍ POVÍDALA :-))))
Jinak se na vás na všechny těším na sobotní zábavce v Krumsíně, tam to můžeme klidně probrat :-)))
———
Datum | 07.04.2009 |
---|---|
Vložil | Martin - THE BILLS |
Titulek | :-) |
Taky že dostane :-))))
———
Datum | 08.04.2009 |
---|---|
Vložil | pavel |
Titulek | Re: :-)pro kapelu |
Mira je Mira-ale muzikant!Coz nekterym chybi?!?!
———
Datum | 08.04.2009 |
---|---|
Vložil | Dušan |
Titulek | Re: Re: :-)pro kapelu |
Míra je hovno muzikant, protože dovede jen pár odrhovaček a vyřvávaček. Kdyby měl hrát a zpívat pořádnou muziku, tak je v prdeli. A když se u toho ožere, jakože pokaždé, tak to je teprve "nářez". Míra by e měl hlavně hodně učit. Je to hlavně megaloman. K muzikantovi má daleko.
———
Datum | 08.04.2009 |
---|---|
Vložil | Janinka |
Titulek | Re: Re: :-)pro kapelu |
Máte na mysli M. Metznera jak se o něm tady dole někde psalo? Jednoduše mezi slepými jednooký král. Na Krumsinskou ligu ale možná stačí. Teď nedávno prý hrál v kapele s nějakýma profikama co se muzikou dřív živili a ti ho kopli někam už hned po prvním hraní.
———
Datum | 08.04.2009 |
---|---|
Vložil | pavel |
Titulek | Re: Re: Re: :-)pro kapelu |
Snad to posuzuji muzikanti-zrejme jsi Dusane profik,muj nazor je ze muzikant je!!Zbytek nehodnotim....
———
Datum | 08.04.2009 |
---|---|
Vložil | pavel |
Titulek | Re: Re: Re: :-)pro Janinku |
zrejme mas za sebou velka angazma,kdyz vis co je Krumsinska liga?!
———
Datum | 08.04.2009 |
---|---|
Vložil | Janinka |
Titulek | Re: Re: Re: Re: :-)pro Janinku |
Já nevím, zda se hraje opravdu Krumsínská liga, jen si to tak odvozuji když máte na stránkách že jste z Krumsína a z těch vašich videí jsem asi tak posoudila co je asi Krumsínská liga. Nic ve zlým :-))
———
Datum | 08.04.2009 |
---|---|
Vložil | pavel |
Titulek | Re: Re: Re: Re: Re: :-)pro Janinku |
Neni dobre posuzovat neco z doslechu a silenejch nahravek!Kdo Miru zna tak vi ze muzikant je ale.......!!!Bills je zabavovka v norme,jen nekdy prehani!
———
Datum | 08.04.2009 |
---|---|
Vložil | mirek |
Titulek | Re: Re: :-)pro kapelu |
tohle je pro všechny , nemějte strach z kapelou zpívat nebudu a
pro ty kritiky jen tolik ať si zkusí zpívat a hrát celej kšef.
Fše jsou jen fámy !!!
———
Datum | 07.04.2009 |
---|---|
Vložil | David |
Titulek | Pro kapelu |
Ten KRPA by měl asi dostat dubana naživo.
———
Datum | 07.04.2009 |
---|---|
Vložil | KRPA |
Titulek | Re: Pro kapelu |
Dekuji za poklonu...!!!